Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Tuesday 12 August 2014

Apakah impian saya?

Apakah impian saya? 

Impian saya adalah untuk merealisasikan impian anak saya. Muhammad Nur Iman Danial nama diberi. seorang anak yang soleh, anak yang baik, dan suka bergurau dengan kami selaku ayah dan umi nya.

Impian beliau ialah :

1. Pergi dan balik sekolah kena hantar dan jemput.

2. Masa makan tengah hari perlu ada bersama beliau,

3. Waktu petang pula beriadah bersama sama

4. Dan waktu malam perlu ada bersama beliau mengulangkaji   pelajaran, hantar ke kelas mengaji dan hantar ke kelas Kumon.

maknanya kalau sehari ada 24jam, masa bersama Iman perlu ada lebih kurang 12jam. Iman danial ialah anak tunggal. jadi senang citer dier memang manja dengan saya. tapi tak bermakna pula manja tak kena tegur kan...Tegas di dalam lembut saya terapkan di dalam kehidupan beliau. itulah anak saya.


Jadi... apa pula Impian Anda?

Walau apapun impian kita jika tidak di selarikan dengan kesungguhan dan jiwa yang kental untuk berjaya pun rasa rasanya tidak berjaya juga. Tepuk dada tanya selera.

1. Fokus kan matlamat anda,
2. Sasaran kena tepat
3. Amalan kerohanian sebanyak mungkin
4. Berdoalah

Selamat menuju Puncak!

Salam

Kay-roll



------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Noraziah Ibrahim
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Melaka / Seremban / K.Lumpur / Cyberjaya / Putrajaya & Penghantaran Seluruh Malaysia
Shaklee ID [ No : 1066417 ]
Contact No : 010-2202578
Email : Aixiashoppe@gmail.com
FB : https://www.facebook.com/aixiashoppe

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1066417 . Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes